Mindig ideges az ember, ha egy étteremben nem a rendelt ételt szolgálják fel neki. De nem ebben az étteremben! Itt sose azt kapod amit rendelsz, mégis imádják ezt a helyet!
Amikor az ember ellátogat egy étterembe, akkor gyakran hosszú perceket tölthet az étlap böngészésével, mire végre sikerül választania egy vagy több fogást. Kifejezetten kellemetlen lehet, ha ezek után valamilyen hiba miatt mást kapunk, mint amit rendeltünk. Egy japán étterem azonban pont ezért került be a hírekbe, méghozzá pozitív fényben. A „Félrerendelések étterme” Tokió városában a Toyosou körzetben található. Az étterem nem is olyan rég indult – 2017 júniusában 3 napos próbaidőszakot tartottak. Az étterem célja demenciával rendelkező pincéreket alkalmaz, ennek pedig egy igazán nemes és különleges célja van.
A demens pincérek hajlamosak (nem szándékosan) rosszul értelmezni a leadott rendeléseket, és így elképzelhető, hogy teljesen mást kapunk, mint amit kértünk. Az étterem célja hogy az látogatók más szemszögből is láthassák azokat, akik ilyen jellegű betegségekkel élnek. Ez a cseppet sem hétköznapi helyzet segíthet, hogy a vendégek jobban megismerhessék ezeket az embereket és átfogalmazzák a róluk alkotott (olykor negatív) véleményüket.
Van információd a témáról? Képed, bizonyítékod?
Írd le nekünk, küldd be, megjelentetjük! Kattints ide!